Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 maja 2016

Opis lalki Breyer Ashley

Witajcie! Dzisiaj opiszę lalkę Ashley z firmy Breyer, a skala tej lalki to Traditional, choć jest tego samego wzrostu co lalki ze skali Classic.



W komplecie znajduje się także: 
  1. fioletowy pikowany czaprak z czerwonym obszyciem, 
  2. 4 jasnoróżowe owijki na nogi konia 
  3. różowy toczek w czarne plamki ( wzór pantery )



Ashley ubrana jest w biały golf, różową kamizelkę z czarnymi pasami pod rękami oraz 2 pary spodni. Ma na sobie także dłuższe sztyblety.
Wszystkie ubrania można ściągnąć. ( Tak jak w innych lalkach ).

Ma 2 paski oraz pod czarnymi spodniami z czerwonymi paskami po bokach ma bryczesy, które mają usztywnioną część łydki.

Szczerze: jej ubiór mnie się nie podoba. To chyba tyle. Pozdrawiam i następny opis będzie niespodzianką. ///D.P.W.



8 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się ta lalka 😕

    OdpowiedzUsuń
  2. A kupujesz sobis jakiegoś breyera 2016? Ha kupiłam sobie Rhapsody 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam w planach kupna czegoś jeszcze (Na chwile obecną). Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
    2. O to tak jak ja :D tez Rhapsody!

      Usuń
    3. Ona jest najładniejsza :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna amazonka, szczerze - sama zastanawiałam się nad jej kupnem. Czekam na kolejne zdjęcia gdzie zaprezentujesz lalkę na koniu.

    Zapraszam do mnie na nową notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej niestety prawie nie można usadzić na koniu ;( Pozdrawiam i chętnie wpadnę. ///D.P.W.

      Usuń