Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 maja 2016

Breyer Traditional - Ballou nr 1496

Witajcie! Dzisiaj zajmiemy się kucem Ballou.
Jest to model konia firmy Breyer w serii Traditional. Ma na imię Ballou - rasa to kuc Walijski.


Model to kasztanowaty wałach z jasną grzywą i ogonem. Grzywę ma plecioną w bardzo drobne warkoczyki, ogon także jest zapleciony. 



Ballou ma na czole łysinę. Ma także lekko czarny pyszczek. Ma także dwie skarpetki. 


Ma także strzałki oraz kasztany. Jedyny koń z mojej kolekcji, który ma strzałki oraz kasztany.
Jest on na podstawce w kształcie fali, bez której koń nie będzie w pozie skoku. Dzięki tej pozie można go w ciekawy sposób wkomponować do ujęcia. Pod podstawkę można w łatwy sposób wsunąć przeszkodę, co także pozwala uchwycić go w ciekawy sposób.



Szczerze to bardzo się cieszę, że dołączył do mojej kolekcji. Polecam go kolekcjonerom, jak i innym. Jest świetnym wypełnieniem w kolekcji. Który koń będzie następny? Piszcie w komentarzach. Ja na razie was zostawiam oraz pozdrawiam. ///D.P.W.

    UWAGA! Zdjęcia pokazywane w postach są MOJEGO AUTORSTWA! Proszę      w związku z tym ich nie kopiować!     






9 komentarzy:

  1. Tak Ballou jest prześliczny. Co prawda malowanie nie należy do najlepszych, ale nadrabia pozą i wykonaniem. Gratulacje.
    Czy masz juz jakieś plany w związku z konkursem?
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lekkie, ale to TOP SECRET xD Wiem, że konkurs zrobię TYLKO dla WIDOCZNYCH obserwatorów. Mam nadzieję, że nadejdzie te 100 dość szybko. Nie chcę żeby było także tak, że mam 100 obserwatorów a po wynikach mam 70. Dlatego będzie on dopiero po 100. Teraz o Ballou, to, że malowanie nie należy do najlepszych jest faktem. Dziękuję i także pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
    2. Ej , a gdzie trzeba kliknąć żeby byc obserwatorem?

      Usuń
  2. Bardzo fajny opis:) Ballou jest piękny. Faktycznie, super wygląda jeśli podłoży się przeszkodę. Jeśli zrobi się zdjęcie z odpowiedniego punktu:) Mam nadzieję, że szybko przybędzie Ci ponad 100 oberwatorów. Pozdrawiam *Alex*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybciej do mnie przyjedziesz niż będzie 100 obserwatorów xD Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  3. Ballou bardzo mi się podoba, ogólnie jestem wielką fanką moldu :) Podoba mi sie jego pleciona grzywa ;)
    schleichikuliny.blogspot.com <---- serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba :) Pozdrawiam i chętnie zajrzę. ///D.P.W.

      Usuń