Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 kwietnia 2016

Opis custom'a Miltona

Witajcie! Dzisiaj opiszę wam custom Miltona. Nie wiem kto jest jego autorem. Jest to mold Breyer 1:9 Milton/Big Ben.
Jest to wałach. Jest on ciemnosiwy w lekkie jabłka. Ma także białą nadpęcinę oraz łysinę połączoną z mlecznym pyskiem. Na jego ciele widać również odcienie koloru białego, głównie na szyi i nogach. Ma on białą grzywę oraz ogon. Ma lekko różowe chrapy ( w środku ).  Jego kopyta są jasno brązowe z szarymi paskami. Ma piwne oczy. Jego wzrok wskazuje, że jest dumny w tym co robi. Tak jak ja ( xD ). Malowanie jest staranne. Widać, że osoba robiąca to malowanie jest doświadczona. Ma lekkie zadrapanie na łydce. Nałożyłam mu dodatkowo brązowy kantar. Tak wiem co jest nie tak na pierwszym zdjęciu xD.












Tutaj moje nowe zestawy kupione wczoraj. Czyli: Derka i kantar dla kucyka, derka i kantar dla konia dorosłego, siodło i ogłowie dla kucyka, weterynarz oraz instruktor jazdy.




Trochę się rozmazało.
Tutaj torba z Decathlon'u, dlatego, że byłam wczoraj po zakupy na obóz ( tak wiem, wcześnie ). Kupiłam nowe bryczesy oraz skarpetki ( xD ).
Dzisiaj był krótszy opis. Piszcie dalej, którego konia mam opisać. Nadal możecie mnie zapraszać do znajomych na Howrse. Jeszcze na koniec chciałabym wam podziękować za tak liczny odbiór poprzedniego posta, mam już ponad 1030 wyświetleń <3 Dziękuję wam. Pozdrawiam. ///D.P.W.

8 komentarzy:

  1. Twój Big Ben ma genialne malowanie - bardzo spodobał mi się w tej wersji :). Gratuluję nabytków.

    Zapraszam do mnie na nową notkę.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dobrze, jeśli dużo osób będzie chciało, opiszę. ;) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  3. Milton jest cudowny! Poproszę opis Sama;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... 1 vs 1 xD Dobrze. Proszę o więcej aktywności! xD Więcej propozycji! xD Udostępniajcie znajomym. Polecam, a Ciebie Alessandro Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  4. Wow! Wspaniały model *o* jak będziesz chciała się go pozbyć to wiesz... możesz się do mnie zgłosić :D Bardzo pasuje mu ta maść, jest bardzo starannie wykonana :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść siwa to moja ulubiona <3 Jeśli coś, wiem do kogo pisać :) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń