Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 kwietnia 2016

Howrse

Witajcie! Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć o grze Howrse. Wiem pewnie znacie już tą grę. Ja ją dopiero poznałam.
Mój nick to Dalma Puppywater. Mogliście się domyślić. Mam 5 koni. Jeśli chodzi o konie, a mianowicie w jakim ośrodku je rejestruje, to już wam mówię. Jest to ośrodek "Nelliel". Także będzie kilka zdjęć. Jeśli chcecie możecie napisać swój nick w komentarzu oraz zaprosić mnie do znajomych. Teraz czas na zdjęcia.





Trochę o ośrodku, w którym mam swoje konie.
To chyba tyle w tym poście. Zachęcam do obserwacji oraz pozdrawiam. ///D.P.W.


UWAGA! Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. W związku z tym. NIE KOPIUJ!



3 komentarze:

  1. Ja też mam howrse :)
    Jak chcesz to mnie zaproś: IskraIskraa
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zaproszę! Także pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  2. A ja kaszmir123- zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń