Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 kwietnia 2016

Pierwszy custom i nowości

Witajcie! Dzisiaj jest prima aprilis, ale ja nie zamierzam żartować. Ja nie, za to SSO ma dla nas najlepsze żarty. Można kupić SuperShire w Forcie Pinta oraz inne kolory koni. Ale to SSO. Ja za to nie obijając się malowałam konie.
Zrobiłam pierwszego customa i kupiłam zestaw do malowania konia firmy Breyer oraz kilka innych rzeczy. Tutaj kilka zdjęć rzeczy, które kupiłam.
Tutaj zestaw Schleich
Naklejki
Książki do rysowania i naklejania
Na koniec pokaże wam jak wyszedł mi mój breyer i custom
Breyer
Oraz custom źrebaka rasy Fiord Schleich
Porównanie
Mam nadzieję, że post wam się podobał. Jeśli chcecie oceniać jak mi wyszło malowanie, piszcie w komentarzach. Ja się z wami żegnam. Pozdrawiam. ///D.P.W.


4 komentarze:

  1. Gratuluję nowych figurek :)
    Moim zdaniem customy wyszły dość słabo, przed tobą jeszcze wiele nauki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze lata nauki ;) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  2. Mam tą samą książkę do rysowania ;)
    Graty modeli :D
    Fiordek ma swój urok ale jeszcze musisz poćwiczyć :)
    Pozdrawiam
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i muszę jeszcze dużo ćwiczyć ;) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń