Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 marca 2016

Nowości

Cześć! Wybaczcie mi, że tak długo nie pisałam. była Wielkanoc i po prostu nie miałam czasu. Za to mam kilka nowych koni. Są to konie firmy Breyer!
Tak, mam kilka koni Firmy Breyer w skali 1:12 oraz w skali 1:9. Mam także jednego w skali 1:32, ale o nim raczej nic nie będzie. Mam także kilka akcesoriów. Akcesoria dla koni classic ( 1:12 ) już pokazywałam w innym poście, ale koni breyer i innych akcesoriów jeszcze u mnie nie widzieliście. Najpierw jednak małe info. Mam dwa takie same konie Breyer. Jest to model Black Beauty. Zdjęci będą później. Chciałabym zrobić kiedyś na nią konkurs lub ją przemalować. Powiedzcie mi co lepiej zrobić. Jeszcze nigdy nie robiłam customa, więc możecie mi poradzić jak to robić. Konkurs był by na 100 obserwatorów, więc to daleka przyszłość. Moglibyście mi pomów zdecydować? Jeszcze jedno małe info. Uwaga.... Mam półki! Tak półki. Wiem chyba mnie tak to interesuje. Tutaj będzie kilka zdjęć różnych koni i akcesoriów.
                                                            Półka na Breyer'y 1:9
Schleich ( nie wszystkie )
Źrebaki
Ziemnioki ,kuce i kucyki
I inne
Breyer 1:12 classic w akcesoriach od Juliett
 W porównaniu do schleich, breyer classic (lalki) oraz lalki Breyer Traditional
Oraz zestaw skokowy także od Juliett
Dalej akcesoria
Tutaj dużo kantarów i ogłowi dla Breyer'ów
Oryginalny zestaw
Zestaw Hand-Made
Oraz tu na dole źle wykonane siodła
Oczywiście nie ja to wszystko zrobiłam. Mogliście się domyśleć.
Tutaj Black Beauty

Tak na zakończenie mam jeszcze jedno pytanie. Którego konia chcielibyście opis? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam. ///D.P.W.




7 komentarzy:

  1. Szczerze to nie radzę Ci robić customa, jeśli będziesz malować pierwszy raz. Zwyczajnie zniszczysz breyera ;/
    Masz bardzo dużą kolekcję, gratulacje :D
    Pozdrawiam!

    PS: U mnie n/n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie na pewno będę się uczyć robić cutomy, bo wiem, że to trudne przerobić konia lub inną figurkę. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  2. Ładna kolekcja :)cóż to za breyer z lewej strony Zenyatty? Śliczny jest :o co do Black Beauty'ego... on ma zdejmowany kantar czy ,,zrobiony na stałe''?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W miesiąc dostałaś tyle breyerow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licytowałam je jakieś 2 miesiące, ale dopiero wtedy przyszły. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń