Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 marca 2016

Akcesoria od SS Saddlery

Cześć! Dzisiaj przyszły mi akcesoria od SS Saddlery. Kupiłam je za 70 zł. Są one dla konia Breyer Classic. Tutaj link do sklepu Juliett: http://sjbreyerhorses.blogspot.com/p/sprzedam.html . Bardzo polecam u niej kupować, akcesoria bardzo dopracowane. Kupiłam
siodło, ogłowie i czaprak, ale oczywiście nie obyło się bez gratisów. W gratisie dostałam:

  1.  Czerwono-czarną derkę i dopasowany do niej czarno-czerwony kantar i uwiąz.
  2. Dwa czapraki, jeden we wzór arbuza i taki we wzór "krakowski".
  3. Oraz marchewki (??).
Tutaj macie kilka zdjęć.
                                                                A tutaj trochę aparatu




















 Mam nadzieję, że rzeczy wam się spodobały. Jeśli tak zapraszam do Juliett. Pozdrawiam. ///D.P.W.

6 komentarzy:

  1. Cudowne! Szczególnie arbuz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne akcesoria *o*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa przez długi czas zastanawiałam się kto kupił ode mnie ten zestaw... przeglądam sobie różne blogi... patrze... ,,Akcesoria od SS Saddlery ,, ... wchodzę... Oooo mój sprzęt! Bardzo się cieszę, że się podoba :D czekam na zdjęcia na modelu :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia będą niedługo ;) Na razie nie mam czasu na pisanie. Pozdrawiam serdecznie. ///D.P.W.

      Usuń