Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 kwietnia 2016

Informacje

Witam! Dzisiaj kilka informacji. Chciałabym napisać opis któregoś z moich koni Breyer Traditional. Wybierzcie, którego byście chcieli.
Tutaj zdjęcie z imionami:
Mam też kilka nowych koni na howrse, możecie tutaj zobaczyć:
Większość z nich ma ZJ oraz PH. Mam także 2 konie na sprzedaż. Jest to Frotka oraz ***Social***. Frotkę dam za 2.000 eq oraz 4 lub 3 kupony, a Social'a dam za 8.000 eq. Aby dowiedzieć się o nich więcej zapraszam na pocztę na Howrse. Mam także swój ośrodek o nazwie "Blogger". Możecie wiedzieć dlaczego. Na razie nie trzymam tam koni.
Jeszcze tak z innej beczki. Byłam wczoraj na mojej 5 lekcji jazdy. Wczoraj wodze oraz przyśpiszani konia. Wszystko powoli trener mi tłumaczy. Jak wam idzie jazda konna? Ja na lonży oczywiście, ale mam nadzieję, że do wakacji wyjdę z lonży, ponieważ chciałabym jechać na obóz. Wy także jedziecie na obozy?? Jeśli tak pochwalcie się w komentarzach.
To chyba na tyle w dzisiejszym poście. Były to krótkie informacje. Pozdrawiam. ///D.P.W.

11 komentarzy:

  1. Śliczne modele! Co do breyera z lewej strony Zenki, to nie jest to Milton :) Na Backiego możesz zrobić konkurs, na pewno zdobędziesz wielu nowych czytelników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemalowany Milton xD. Zapomniałam napisać. Na Black Beauty na pewno zrobię konkurs, ale na 100 obserwatorów. Na razie brakuje mi jeszcze 100 xD. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  2. Ja mam swojego konia i będę zdawała ZOJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i powodzenia! Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
    2. Dzięki. Tobie także powodzenia. I opisz Bollou. On jest cudowny!

      Usuń
  3. Zrób opis Zenyatty. Tak wgl skąd ty ją masz? Uganiam się za nią juz dłuższy czas :)
    Pozdrawiam,
    Reya
    threeunicornsofreya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją z www.Ebay.co.uk ( Angielska strona jak allegro ). Kupuję tam wszystko, dlatego tyle czekam na te rzeczy. Dziękuję także za propozycję. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  4. Poproszę opis cm Miltona :) Powodzenia na lekcjach jazdy, ja zastanawiam się między obozem sportowym, a takim na którym jestem co roku od 7 lat, z terenami i pięknymi widokami...
    Pozdraawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Trzy osoby proszą o trzy inne konie xD. Dziękuję i także życzę powodzenia. Wybierz mądrze. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  5. Ja też proszę o opis Miltona :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, więc robię prawdopodobnie opis Miltona. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń