Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2016

Nowości + customy

Witajcie! Dziś znów nowości, ponieważ nikt nie napisał, którego konia mam opisać. Piszcie w komentarzach.
Dzisiaj mam do pokazania wam kilka nowych u mnie rzeczy + na koniec 2 customy.
Pierw zacznijmy od przemeblowania na półkach.
Teraz moje półko wyglądają tak jak powyżej.
Teraz trochę nowych rzeczy.
Ludzie:
Konie:



Mam także nowy plecak, ale to tak z innej beczki
Kot - Napoleon - główny gość przeszkadzający w jedzeniu xD

Teraz czas na customy. Proszę nie oceniajcie ich, wiem że są takie 1/5 - 2/10.

To chyba tyle. Piszcie którego Breyer'a mam opisać.
Pozdrawiam. ///D.P.W.

8 komentarzy:

  1. Niesamowita kolekcja! :D
    Eeee przestań! Custiomy nie są takie zle
    Niestety nie posiadam Breyera ani sie niezbyt na nich znam wiec tu Ci niepomoge :C
    Bardzo fajny post!
    Biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam posta: http://koniedalmypuppywater.blogspot.com/2016/04/informacje.html Masz tam napisane imiona wszystkich Breyer'ów. Dziękuję za miłe słowa oraz chętnie wpadnę. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  2. Teraz kolekcja wyglada lepiej :)
    Co do customow to ten pierwszy... Będę szczera, jest poprostu brzydki, ale drugi jest według mnie naprawdę ładny. Wyglada jak źrebak fiorda albo Przewalskiego. Nie poddawaj się! Im dłużej będziesz ćwiczć tym dalej zajdziesz. Małe dzieci na początku ńie umieją nawet ustać, a kilka lat pózniej wygrywają maratony.
    Plecak bardzo fajny, można wiedzieć gdzie kupiłaś?
    Masz bardzo kotka 💞😍
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy - chyba jest według mnie 0/10 xD Robiłam przy braku światła. Dziękuję za miłe słowa. Plecak kupiłam na stronie ebay.co.uk na aukcji. Także pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  3. Super kolekcja:D Bardzo podoba mi się ustawienie:) Plecak cudowny, taki koński:D Customy są super! Ten drugi mnie zachwycił!!! Pozdrawiam *Alex*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W końcu ktoś napisał kogo mam opisać. Opiszę ją w środę, jeśli zdążę. Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń