Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 maja 2016

Jak mnie zaobserwować?

Witajcie! Dzisiaj pokażę wam, jak zaobserwować bloga. Jest to bardzo proste. Zaczynajmy!


Na początek zjeżdżamy na dół naszej strony głównej profilu ( jest to możliwe tylko jeśli ma się konto Google+ ). Jest tu "Lista czytelnicza", a pod spodem przycisk dodaj.


Klikamy w niego, a potem kopiujemy oraz wklejamy adres bloga, którego chcemy obserwować. 

Musimy zaznaczyć też, to czy chcemy obserwować kogoś anonimowo czy jako...
Ja zrobię konkurs na 100 WIDOCZNYCH obserwatorów. Innych osób nie biorę pod uwagę.


Na koniec wyświetlą się nam postu tego użytkownika.



Mam nadzieję, że wam pomogłam. Pozdrawiam i zapraszam do przetestowania tego na moim blogu. Pozdrawiam. ///D.P.W.

4 komentarze:

  1. Dzieki za tutorial. Na początku nie wiedziałam o co tobie chodziło z tymi obserwatorami a teraz juz wszystko jasne :)
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że zrobiłaś tutorial:D Oczywiście już Cię obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że szybko napiszesz post ;) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń