Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 czerwca 2016

Post informacyjny ( ZNÓW?! )

Witam. Dzisiaj kolejny post informacyjny.
Poprzedni post ( Snowman ) musiał być usunięty. Mam do opisania właśnie Snowman'a, lalkę Breyer Nico oraz lalkę Laurę. Piszcie co chcielibyście zobaczyć. Zastanawiam się także czy nie zrobić 50 faktów o mnie. Poznalibyście mnie wtedy trochę lepiej. Mam dużo koni na sprzedaż na witrynie Howrse. Kupiłam także wczoraj ( na Howrse ) Mustanga Hiszpańskiego. Mogę także wymienić się na Howrse. ZP = 300000 eq. Jeśli chodzi o moją jazdę; Galop. Zmieniam także konia.  Co jeszcze..? Kupiłam ostatnio kolorowanki jeździeckie od Gallop'u. To był bardzo krótki post. Jeśli chcecie możecie wejść na moją stronę na FB. https://www.facebook.com/koniedalmypuppywater.blog/?ref=bookmarks To tyle ode mnie. Piszcie w komentarzach odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam. ///D.P.W.
P.S. Widzę, że w niedziele przybywa mi dużo wyświetleń. Przyzwyczailiście się? <3

5 komentarzy:

  1. Ja również jestem za opisem Laury :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może dąż zdjęcia z jakiś sesji z Megan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam terenu do robienia zdjęć, dlatego że mieszkam w mieście ;(

      Usuń
  3. Fajny pomysł z 50 faktów o mnie :)
    Popieram poprzednie komentarze
    Zrób opis Laury !!!!!!
    Fajny blog
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń