Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 czerwca 2016

50 faktów o mnie

Witajcie! Ostatnio nie miałam weny na opis Laury, więc postanowiłam zrobić 50 faktów o mnie.


  1. W moim nick'u nie ma litery, na którą zaczyna się moje imię xD
  2. Nie mam własnego konia.
  3. Jeżdżę od 28 lutego 2016 r.
  4. Mój trener odchodzi.
  5. Moja kolekcja koni liczy 72 modele.
  6. Boję się pająków.
  7. Nie lubię się uczyć, chociaż zawsze mam czerwony pasek.
  8. W tym roku moja średnia 5.27.
  9. Nienawidzę matematyki.
  10. Mam 4 obserwatorów.
  11. Kocham mojego bloga <3
  12. Mieszkam w Polsce, mimo że większość modeli, które mam pochodzi z Anglii lub USA.
  13. Mam psa, kota i żółwia.
  14. Mam siostrę.
  15. Moja siostra jest ode mnie starsza o 3 lata.
  16. Też miała bloga.
  17. Mam stronę na Facebook'u.
  18. Nie przepadam za moją klasą.
  19. Znam osobiście Alessandrę Mousevalley. Pozdrawiam Cię!
  20. Wakacje u mnie zaczynają się 24 czerwca.
  21. Jestem asystą w sztandarze.
  22. Kocham siwe konie <3
  23. No i oczywiście ujeżdżanie <3
  24. Jadę na obóz do Żarnowa.
  25. Mam konto na SSO ( każdy to wie ).
  26. Na Howrse też.
  27. Zawsze stosuję Nick do każdej gry "Dalma Puppywater".
  28. Mam Snapchata, którego nie używam.
  29. Kocham serię książek "Akademia Canterwood".
  30. Ogółem kocham czytać <3
  31. Słucham Kpop'u <3
  32. BTS = <3
  33. Nie lubię sportu oraz WF.
  34. Oprócz jady konnej.
  35. Moja ulubione rasy konia to konie Luzytańskie, Shire oraz Angloaraby <3
  36. Larysa - klacz na której jeżdżę - Angloarab.
  37. Moje urodziny = 17 grudnia.
  38. Tylko ja z mojej rodziny jeżdżę konno.
  39. Chyba będę się przenosić do innej stajni -.-
  40. Nie lubię czekolady.
  41. Kocham żelki.
  42. Rasa  kota to Van Turecki.
  43. Rasa psa to Shih Tzu.
  44. Kot umie więcej sztuczek od psa.
  45. Kocham jeździć na rolkach.
  46. Mam stopę krótszą o 1 cm.
  47. Lewa krótsza -.-
  48. Piszę posty już pół roku <3
  49. I nie przestanę ich pisać <3
  50. Miałam bardzo trudny czas, dlatego powstał blog "Konie Dalmy Puppywater".
To tyle z faktów. Pisałam to 2 dni xD Mam nadzieję, że będzie was coraz więcej. Mam do opisania jeszcze lalkę Breyer Traditional Brenda, myjnię dla koni Schleich oraz arenę ujeżdżeniową dla koni Schleich. Pozdrawiam. ///D.P.W.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne te 50 faktów ;D
    Też słucham kpop'u :)
    I jeżdże konno masz bardzo fajnego bloga
    będę zaglądać :)
    Czekam na opisy i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och 19 punkt;D Super wpis. Napisany z humorem:D Ja również pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem asystystą w sztandarze *piona*

    OdpowiedzUsuń