Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 lutego 2016

O tym i o tamtym.

Cześć Wam! Dzisiaj chciałabym wam poopowiadać trochę o tym co się dzieje dookoła. Mam nadzieję że ktoś to w ogóle czyta. Jeśli tak dajcie znać w komentarzach. U mnie jak na razie jest 8-9 stopni, oraz mocny wiatr. Jeśli w sobotę się ociepli pojadę na konie. Oczywiście jeśli padoki im rozmarzną. Będzie to moja pierwsza lekcja jazdy. Tak się cieszę! Mam 16 lvl na SSO, a wy? Pochwalcie się. Macie jakieś Schleich'chy, Breyer'y czy inne figurki? Ja ostatnio zakupiłam konika z firmy Schleich jedzącego trawę. Jest on czystej krwi arabskiej. Zawsze go chciałam. Wracając do SSO, nie mogę rozwiązać zadania z Elizabeth. "Pierwsza lekcja: Tor". Jeśli ktoś je miał dajcie znać. Nadal możecie podawać darmowe programy do nagrywania pulpitu. Mam nadzieję że ktoś da mi odnośnie którejś z tych spraw
radę. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz