Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki na SSO

Witajcie! Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić o tym co jest na Walentynki na SSO. Ja osobiście pierwszy raz jestem na Walentynki w SSO. Na Star Stable można kupić misia. Jest tam kolor:


  • Różowy
  • Czerwony
  • Biały
  • Brązowy
  • Niebieski
  • Żółty
Możecie tam także kupić dwie torby. Ja kupiłam torbę i czerwonego misia.

Jeśli podjedziecie do fontanny lub studni widać serduszka, które z niej wylatują.

W Srebrnej Polanie i w każdym mieście jest ustawiony walentynkowy sklepik, w którym kupiłam: 
  1. Ochraniacze ( na kopyta) w paski o odcieniach koloru szarego i różowego.
  2. Różę koloru różowego.


I jak by tu zapomnieć o zadaniach! Jeśli jesteś SR i ukończyłeś zadania z Donaldem i z Cathrine   (więcej o nich na stronie SSO) możecie mieć zadania walentynkowe.
Ja ich jeszcze nie ukończyłam XD.
Teraz zaczynam ferie, a więc mam czas.
W środę lub czwartek wstawię post o prezentach, które dostałam na Walentynki.
Chciałabym wam także polecić bloga Capricorn Meadow.
Pozdrawiam. ///D.P.W.

4 komentarze:

  1. Nawet nie pooglądałam dokładnie tych sklepików, a róża wygląda całkiem ładnie, chyba jej poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie one specjalnie nie interesują xD W sensie te sklepiki. Chwilowo i tak zbieram na kucyka Jorvik ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń