Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 lutego 2016

Prezenty walentynkowe

Cześć! Dzisiaj chcę Wam pokazać moje nowe nabytki. Będą to głównie konie marki Schleich. Zacznijmy więc od bransoletki z SSO GS (Star Stable Gift Shop). Jest ona ze skóry i ma srebrną zawieszkę. Można wybrać kolor bransoletki i zawieszkę którą się chce. Wszystkie zawieszki mają swoje znaczenie. Ja wybrałam botek jeździecki. A oto ona:





A teraz Schleich'y! Dostałam ich raz...dwa....trzy..... Nie każcie mi ich liczyć! Sami zobaczcie (Najpierw przeszkody) :
W zestawie mamy:
(Do podstawy przeszkody) pięć dużych zielonych drążków oraz dużego i małego czerwonego.
Oraz taką przeszkodę
Murek.
Dwie podstawy przeszkód (też nie znam nazwy).
Oraz cztery "X".
A teraz konie! Wybaczcie mi, ale nie będę ich nazywać (rasami). Możecie podawać nazwy w komentarzach.
Na początek zestawy:
Ten poniżej przyszedł niecały, ale za to wszystkie przyszły z końmi! (Używane). Ten koń to Czystej Krwi Koń Arabski (Ogier). (Tak myślę...)
Tą panią nazwałam Jennifer, a konia Lopez.
A ten koń poniżej to Fenisis, ogier Camargue.





 A tu Will i Shelvey. Ten zestaw przyszedł z uszkodzonym sprzętem.

I konie! Cała reszta. Są tam rodziny rasy Clydesdale i Mustang. Nadajcie im imiona. Są tam także źrebaki lub roczniaki (nie wiem).


A oto szczęśliwa rodzina Mustang'ów,
 A tu (chyba) źrebię rasy Tennessee Walker.


I jeszcze książki! Uwielbiam czytać! Kupiłam "Akademie Canterwood", trzy tomy na osiem. Gorąco polecam!
I to już koniec. Mam plan aby dodać dokładniejsze opisy koni 2016 i "Akademii Canterwood".
Dziękuję i pozdrawiam!
                                                                                                   Dalma Puppywater.
Uwaga! Kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest karalne!
Miłego dnia!


6 komentarzy:

  1. Ile prezentów! "Rita" to wałach luzytanski, czyli wykastrowany ogier (chłopak, który może się rozmnażać) ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia :)
    Gratuluję prezentów ;)
    Konie możesz nazwać
    Klacze ~ Magia, Mafia, Black Tea (klacz z mojej stajni),
    Vanilia, Nimfa, Tajga, Ambrozja, Irisch,
    Ogiery ~ Indygo, Monsun, Rozmaryn, Sacramento,
    Mam nadzieje , że pomogłam ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za propozycję, na pewno wykorzystam.
      Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń