Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 lutego 2016

Lalka Breyer - Megan.

Cześć! Dzisiaj przyszła mi moja pierwsza lalka firmy Breyer. Zamówiłam ją na allegro.
Nazywa się Megan. Jest w skali 1:9, czyli traditional. Jej numer to 526.
Uczestniczy w zawodach z dresażu ( ujeżdżania ). Jest ona bardzo starannie wykonana. Ma czarny frak, białą koszulę , białe umacniane w łopatkach bryczesy, czarne, długie buty i cylinder. Dwie ostatnie rzeczy są wykonane z plastiku, oprócz oczywiście samej lalki. Cylinder jest trochę za cienki. To taki kawałek miękkiego, cienkiego i uformowanego plastiku, który pewnie jeszcze w produkcji doznał uszkodzenia. Ma lekkie dziurki po bokach.
Wszystkie jej kończyny są ruchome. Stawy kuliste oczywiście poruszają się w kółko, a zawiasowe w przód i tył. Na fraku widnieje emblemat USA, dlatego że jest to strój USET, Amerykańskiej Drużyny Jeździeckiej. Kamizelka dodatkowo jest rozpinana. Wszystkie ubrania można oczywiście zdjąć. A teraz trochę o twarzy. Ma lekko różowe usta, brązowe oczy przystrojone na powiekach różowymi cieniami. Jej włosy są brązowe, uczesane w niski kucyk. Mogę śmiało powiedzieć, że jest brunetką. Tutaj jest kilka zdjęć mojego autorstwa.









Szczerze ją bardzo polecam. Jedyny minus (jak dla mnie) to ten kapelusz. Jeszcze wprawdzie nie mam koni Breyer traditional, ale niedługo się zjawią. Wszystko będzie opisanie na blogu oczywiście :).

Mam nadzieję, że mój opis wam się podobał. Zapraszam do innych postów!
P.S Nadal zbieram członków do klubu.

Pozdrawiam! ///D.P.W.





6 komentarzy:

  1. Super opis ;)
    Lalka też niczego sobie :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szczegółowy opis, zachęciłaś mnie do jej kupna :). Dziewczyna rzeczywiście ładnie zrobiona, tak samo jak ubranko :3.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n:
    abouthorses5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i bardzo polecam. Pozdrawiam i napewno wpadnę. ///D.P.W.

      Usuń
  3. Bardzo fajny opis :) mam dwie lalki w skali classics i w sumie przydałaby mi się jakaś traditional... chyba za jakiś czas się na nią skuszę :)
    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń