Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 lutego 2016

Epona i sekret

Cześć! Dzisiaj chciałabym napisać wam trochę o mojej nowo odkrytej krainie, Nowej Grani. Nowa Grań leży w południowo-zachodnim Jorvik. Jest to całkiem duża kraina.
Leży tam Epona. Jest tam Bardzo pięknie. Jest tam nowa rasa konia, Kuc Islandzki. Zacznijmy od zadań. Najpierw musicie dostać SMS od Hermana. Pojawia się on w lewej części ekranu, po zakończeniu zadania z Gunther'em i jego rodziną, w którym musicie pomóc im dojść do momentu, w którym mają nowy dom. Pierwsze zadanie z tej serii jest to "Nowi". ( Oczywiście to zadanie z Guntherem. )

Mały bug.

Oto zdjęcie mapy, na którym zaznaczyłam Nową Grań.


Oczywiście kupiłam Islanda!






A teraz tak z innej beczki, byłam z moją przyjaciółką ( Alessandrą )
w ukrytym miejscu. Jest ono na południe od Jodłowego Gaju. Jest tam magiczne drzewo, oraz wilk.



A tu jedno zdjęcie z nami razem.


Zdjęcia przerobione przez Alessandrę Mousevalley.

I to chyba koniec. Życzę wam szczęścia, zdrowia i pozdrawiam.
                                                                                                Dalma Puppywater



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz