Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 stycznia 2016

Star Stable Online

Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym wam trochę poopowiadać o moim koncie na SSO. Jak już wiecie nazywam się tam Dalma Puppywater. Mam 16 lvl i mam 7 koni. Pierwszy to Coralshadow.
Jest to Jorvik Gorącokrwisty. Ma 7 lvl. Jest biszkoptowy i ma białe łatki.
Drugi koń to Moneycrush. Ma 3 lvl. Jest to kucyk Jorvik. Jest brązowy. Następnym, trzecim koniem jest Snowchampion, koń Fryzyjski Sportowy. Ma 7 lvl. Jest oczywiście czarny. Czwartym koniem jest Wolfspirit, jest to Shire. Ma 15 lvl. Jest kary. Piątym koniem jest Skyprincess, jest to morgan. Ma 12 lvl. Jest gniada. Szóstym koniem jest Winterwish. Jest to Quarter horse. Ma 9 lvl. Także jest gniady, jednak jest trochę jaśniejszy. I siódmy koń to Fiord. Snowsoul. Jest ciemniejszy niż inne Fiordy. Jest brązowo-biały. Ma 5 lvl. Nie mogę wstawić wam screena, ponieważ jak już pisałam kilka razy nie mam programu do nagrywania pulpitu. Mam tylko to jedno konto i raczej nie założę drugiego. Jeśli chcecie mnie zaprosić do znajomych musicie mieć co najmniej 10 lvl. Nie mam tylko jednej krainy. Nowej Grani. Możecie mnie spotkać najczęściej w Moorland. Jestem Star Rider lt. I to chyba tyle. Jeśli znacie jakieś programy do nagrywania pulpitu podawajcie je w komentarzach. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz