Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lipca 2016

Breyer Traditional Sam

Witajcie! Dzisiaj późno, ale jest. Internet nie działał i byłam u przyjaciółki. Trzeci dzień, trzeci opis. Zapraszam.
Breyer Traditional Sam. Pełna nazwa to "Sam Double Olympic Gold Medalist with Michael Jung" - Podwójny olimpijski złoty medalista z jeźdźcem Michael'em Jung'iem.

Jest to ogier rasy X, o maści gniadej. Ma on kasztany, ale niestety nie ma strzałek. Sylwetka jest bardzo wysportowana, ma on wyraźnie podkreślone mięśnie oraz żyły na wydłużonym pysku. Jest on w galopie. Ma rozwianą grzywę oraz ogon. Na dole podpisano go "w. Jung". Na czole ma gwiazdkę. Nad dwoma kopytami ma krótkie skarpetki.

\
Moim zdaniem mięśnie nie powinny być tak bardzo wyróżnione. Mnie osobiście nie podobają się te mięśnie. Sam model jest bardzo starannie zrobiony. Żyłki na pyszczku podkreślają "emocje", które mógł czuć koń w czasie wyścigu. Jest to poza, do której nie trzeba podstawki, więc bardzo dobrze sprawdzi się na zdjęciach. Jestem zadowolona, że udało mi się upolować tego Breyer'a w takim stanie za niską cenę. Polecam ten model każdemu, kto lubi robić zdjęcia modeli koni.

Wiem, że krótki opis, ale nie wiem co jeszcze mogę o nim powiedzieć. Cieszę się, że w końcu mam internet xD. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji. ///D.P.W.


2 komentarze:

  1. Średnio mi się podoba ten model, chociaż mold jest całkiem niezły. Chyba wolę malowanie Sato. Trochę szkoda, że nie ma on strzałek.
    A do opisu możesz jeszcze dopisać o malowaniu, rzeźbie, pozie, co ty o nim myślisz, czy coś byś w nim zmieniła (to takie wskazówki jeśli chcesz, żeby opisy były dłuższe :))
    Też życzę miłych wakacji!

    http://czarkolekcjonerstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście na pewno zastosuję te wskazówki :) Zaraz edytuję xD Pozdrawiam i życzę miłych wakacji. ///D.P.W.

      Usuń