Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 lipca 2016

Dapples and bays tag

Witajcie! Dzisiaj tag. Dlaczego? Dlatego, że wczoraj się nie wyrobiłam, za co was bardzo przepraszam. Dapples and bays tag polega na tym, że odpowiadam na poszczególne pytania. Zaczynajmy!


1. Jaka jest twoja ulubiona maść konia?

Kocham konie siwe w hreczce oraz kare! <3

2. Jaka rasa konia jest twoją ulubioną rasą?

Konie Luzytańskie <3

3. Koń czy kuc?

Koń <3

4. Jaki jest twój ulubiony sezon do jazdy?

Hmm... Wiosna, zdecydowanie.

5. Jak jest twoja ulubiona dyscyplina?

Ujeżdżenie. Odkąd zaczęłam jeździć chciałam tam startować, ale niestety teraz uświadomiłam sobie, że wolę jednak jeździć rekreacyjnie. ( Jak na razie ). :)

6. Jaki jest twój ulubiony sklep jeździecki?

Kupuję wszystko w Decathlon'ie xD

7. Jaka jest twoja ulubiona rzecz, którą lubisz robić z koniem na którym jeździsz?

Nie wiem. Kłus xD Tak serio to nie skaczę i nie robię jakichś super rzeczy na koniu, więc nie wiem.  xD

8. Masz własnego konia, wynajmujesz konia czy wynajmujesz konia tylko na jazdy?

Na jazdy z trenerem wynajmuję Larysę, klacz Angloarabską. :)

9. Jakie są twoje cele w jeździectwie?

Startować w ujeżdżeniu, mieć swojego konia, prowadzić szkółkę jeździecką... Marzenia :)

10. Co chciałabyś kontynuować w jeździectwie?

Hmm... Najpierw chciałabym się porządnie galopu nauczyć, a potem zobaczymy. :)


To koniec pytań. Wzięłam je z kanału EquestrianChallenge :) Jeśli można chciałabym nominować:

  • Juliett z bloga Silver Stallion Saddlery, dzięki której nadałam moim modelom koni charakter :)
  • Moją przyjaciółkę Alessandrę Mousevalley, która zawsze mnie wspierała :) Nagraj z tego filmik Alex :) <3
  • Capricorn Meadow, dzięki która zainspirowała mnie do założenia bloga :)
Dziewczyny, mam nadzieję, że przyjmiecie ode mnie wyzwanie :) Pozdrawiam i życzę miłych i słonecznych wakacji. ///D.P.W.

9 komentarzy:

  1. Czy wcześniej nie nominowałaś jeszcze Julliet i Capricorn? Bo fajnie by było gdyby ten Tag się rozpowrzechnił na końsko- modelowych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam, ale myślałam że nie przyjmą. Znów edytowałam, bo dzięki tobie wiem, że ktoś to czyta xD

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Hehe dzięki za nominajcę, może dziś zdążę odpowiedzieć :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Masz jeszcze jutro, pojutrze... zdążysz :) Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
  3. Nominacje <3 :D Bardzo fajnie, że zrobiłaś coś takiego:) Miło się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam z komputera w recepcji mojego hotelu i podkreślało wszystkie słowa xD Ale wtedy przypomniałam sobie, że nie jestem tam zalogowana :) Masz to zrobić przed obozem! - To rozkaz xD Pozdrawiam. ///D.P.W.

      Usuń
    2. Na kanał?;) postaram się zrobić dzisiaj;) For You^^

      Usuń
    3. Już się przesyła;) Filmik gotowy:D

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi:)

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń