Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 lipca 2016

Breyer Classic - American Quarter Horse

Witajcie! Dzisiaj szósty dzień maratonu. Dzisiaj opis konia Breyer Classic American Quarter Horse. Zapraszam!


Jest to ogier rasy American Quarter Horse. Jest on maści bułanej. Ma także ciemniejsze nogi, kopyta oraz koniec pysku. Na głowie widnieje śnieżnobiała strzałka. Koń ten nie posiada kasztanów, ale za to posiada strzałki. Ma widoczne mięśnie oraz żyły znajdujące się na pysku. Jego oczy są bardzo ładnie oraz starannie wykonane. Widać bowiem twardówkę. Grzywa oraz ogona są rozwiane, a sam koń "biegnie". Jest on bardzo "lekko" rzeźbiony. Ja nazwałam go Orchid. Założyłam mu także czerwono-czarny kantar od Juliett, której wyroby są jak z życia wyjęte.

Ten model jest występuje w licznych malowaniach. Ja posiadam takiego jak wyżej opisałam, dodałam zdjęcia. Chętnie przygarnę wszystkie malowanie tego modelu, dlatego że bardzo mi się on podoba. Jest świetny do zdjęć. Ciekawe jakby wyglądał w odcieniach czerni. Będę polować na każde malowanie tego modelu. Nie zmieniłabym niczego w tym modelu - on jest po prostu świetny.

To chyba tyle na dzień dzisiejszy. Jednak napisałam post w piątek xD Wszystko dla was <3 Pozdrawiam i życzę miłych i słonecznych wakacji. ///D.P.W.




2 komentarze:

  1. Witam, nadal szukasz innych malowań tego modelu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny model. To malowanie podoba mi się najbardziej spośród wszystkich wersji.Jest minimalistyczne,a takie malowania lubię :D Sam model także bardzo udany,jedyne co to nie przepadam za jego głową.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń