Łączna liczba wyświetleń

piątek, 28 października 2016

Halloween

Witajcie! Dzisiaj o Halloween i nie tylko. Zapraszam.

Jak wiemy Halloween jest już w SSO od tygodnia, jednak ja podam wam godziny i gdzie się pojawia Thomson.
19.00 - DZW
20.00 - Las przy Valedale
21.00 - Zielona Dolina
I tyle xDD 
Jeszcze kilka zdjęć z nowej stajni.
 Źrebak Fryzyjski
 Palba (ma 28 lat)
 Kropek (2 lata)
Józek, mój ulubieniec, kucyś, słodziak
:) Jutro i w poniedziałek też do stajni. Na Halloween się przebiorę :) Nie, nie obchodzę Halloween. Po prostu będzie śmiesznie xD 
Pozdrawiam. ///D.P.W

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia! <3 A co to Thompsona to bardzo mi się przyda:) Szkoda, że nie mam programu do nagrywania.... PS - Józek Słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia koników :3 !
    Kropciak wygrał wzystko.
    Jest absolutnie piekny !

    http://alwayssbeyourselff.blogspot.com/ Zapraszam do mnie.
    Może już nie o koniach,ale wydaje mi się,że będzie chodź trochę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Także pozdrawiam :) Kropek jest bardzo przytulaśny <3 ///D.P.W

      Usuń