Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 listopada 2016

Jeszcze żyję!

Witajcie! Nie było mnie tu... długo.
Nauki mam dużo, obowiązków też, więc wiecie. Nawet zauważyłam dzisiaj, że nie mam już obserwatorów. Ale do rzeczy. Kilka miesięcy temu przyszła mi bluza i bluzka ze Star Stable. Niedawno przyszedł mój prezent na urodziny, których jeszcze nie było. Wczoraj przyszły termobuty, ale na Mikołaja. I tyle. Wy też pochwalcie się co dostaniecie na Święta/chcielibyście dostać. Jadę za 2 godziny do stajni, więc muszę kończyć. Pozdrawiam. Dalma. 🙌💛💜💚💙



4 komentarze:

  1. Ale ladne!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://whenthelasthopedies.blogspot.com/

    ~Anastazja~

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten czaprak <3
    Też muszę coś nowego sobie sprawić
    myślałam nad eskadronem ;)
    Na mikołaja hm .... na pewno kilka książek,
    i kantarek z uwiązem , który zachwycił mnie już dawno <3
    A tak to nwm. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłch jazd

    OdpowiedzUsuń