Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 września 2016

Pogaduszki

Witajcie! Dzisiaj wieczorem taki nietypowy post. Pogaduszki :)
Tutaj będę opisywać co ostatnio u mnie nowego itd. W sobotę byłam na koniach. 2 godziny jazdy pod rząd. Skakałam krzyżaka 30 cm. Dobrze mi szło poprawiłam parę rzeczy i jest coraz lepiej :) W tą sobotę też jadę :))) W środę przyjdą mi nowe Breyery. Jak myślicie, jakie modele? Jestem ciekawa, czy zgadniecie #Na_pewno_zgadniecie . Jutro wyniki Candy u Juliett. Startowaliście? Pokażcie aktywność pod ty postem! Każdy kto widzi komentuje! Pozdrawiam. ~Mucia~



15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ♥
    Ja też jeżdżę konno ;)
    To pierwsze zdjęcie śliczne.
    czekam na opis breyer'ów i życzę powodzenia w candy !!!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na jakim poziomie jady jesteś (galop, skoki itp.)? Pozdrawiam. ~Mucia~

      Usuń
  2. Gratulacje nowych breyerów- ja raczej planuję zakup jakiego kolwiek breyera dopiero gdzieś w listopadzie/grudniu x3 Ja jadę za dwie godziny na konie więc, ajm soł hepi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś wie czym można zmyć farbę z konia bez uszkodzenia go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam przy robieniu customów zmywacza do paznokci ;)

      Usuń
    2. Ja o tym myślałam, ale nie wiem czy rzeźbienie się nie uszkodzi :)

      Usuń
    3. Niestety, zmywacz do paznokci uszkodzi konia- polecam zajrzeć na stronę FB ,Zjemy model' tam jest opisane czym najlepiej zmyć farbę ^^

      Usuń
  4. Czyżby Picasso na drugim zdjęciu? Ale fajnie, czekam z niecierpliwością na kolejne posty z udziałem breyerów.
    Ja byłam wczoraj na koniach, i okazało się, że jeździłam na kantarku. Miałam świetnego konia, chociaż podobno bardzo trudnego! :P
    Zapraszam również w międzyczasie do skomentowania mojego posta:
    kamillakur.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że jeden z nich to Picasso. Gratuluje skoków. Ja teraz zaczynam pracę z młodym koniem o imieniu Długi. Jest bardzo do przodu że ledwo co go zatrzymuje, ale jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to Picasso :)Powodzenia w pracowaniu! Pozdrawiam. ///D.P.W

      Usuń