Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 września 2016

Blogi, które polecam

Witajcie! Dzisiaj natomiast jest niecodzienny post. Otóż jest on o blogach, które polecam.

Zacznijmy od bloga, którego czytałam przed założeniem mojego. Należy on do Capricorn Meadow.
Tutaj link :)
Drugi blog, którego też znalazłam przed założeniem swojego należy do Juliett :)
Linkeł
Trzeci blog należy do mojej koleżanki z obozu Arii Candlefall :)
Star Stable :)
Czwarty blog należy do mojej czytelniczki. Vanessa to o Tobie :)
Medżik Hors Akademi :)
Piąty blog to oczywiście Alessandra Mousevalley :)
ThunderStorm

Krótki post :) Jeśli chcecie, żeby wasze blogi znalazły się na tej liście - piszcie w komentarzach :)
Dzisiaj na Hors-konie. Aktualnie także szukam Breyer'ów o ciekawych pozach. Jeśli macie gdzieś link z takimi - możecie podać w komentarzu :)
Pozdrawiam. ~Mucia~
#Pozdro_dla_kumatych
#Obóz

14 komentarzy:

  1. Fajny post ♥
    I blog. Hmm breyerów z fajnymi pozami jest wiele na pewno coś znajdziesz ;)
    Czekam na kolejny post i zapraszam do mnie
    navyschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, mogę jakiś kontakt? Posiadam konia, którego ponoć szukasz :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam na sprzedaż 3 breyery, może będziesz zainteresowana. Podasz mi proszę Swojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadam na wszystkie komentarze. E-mail: iwona2205@wp.pl PS. Nie jest to moje imię, więc proszę się tak do mnie nie zwracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Babyflo ma dosyć dynamiczną pozę, Picasso również jest uchwycony w ciekawym momencie, American Pharoah w biegu, Flexible. (Wymieniłam tylko te dostępne w Monocerusie)
    http://monocerus.pl/traditional/547-breyer-traditional-1760-babyflo.html
    http://monocerus.pl/traditional/309-breyer-traditional-1742-picasso.html
    http://monocerus.pl/traditional/554-breyer-traditional-1757-american-pharoah.html
    http://monocerus.pl/traditional/302-breyer-traditional-1722-flexible.html
    Mam nadzieję, że pomogłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :3 większość z tych vlogóe już znałam ale niektóre były mi dotąd obce :)
    TAK WGL NIE MA MOJEGO BLOGA CZUJE SIE SMUTNA :( (nie no ironia xdd)
    Pozdrawiam
    Tak wiem ten komentarz nie miał sensu :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PRZEPRASZAM xD Następnym razem się pojawi :) Pozdrawiam. ~Mucia~

      Usuń
  7. Omg, dzięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi, że znalazł się tu mój blog :)
    I ten galop w lesie <3

    OdpowiedzUsuń