Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 sierpnia 2016

Dawno mnie nie było...

Witajcie! Jak wiecie wróciłam już z obozu. Było SUPER! Za rok jadę na 3 tygodnie xDD
Wiem, długo nie pisałam. To tylko dlatego, bo nie chciało mi się. Nie wiem czy skończyć. Dzisiaj znowu kilka zdań. Pozdrawiam was, a w szczególności O.P - Kozieradkę, Alex - Tatankę, N.D - Norisa oraz O.G - Kurkumę no i ja D.P - Mucia ( Mówiłam, że jestem niska? ). Powiedzcie który podpis lepszy: ///D.P.W czy ~Mucia~     Zdj. - Jakieś bardzo ładne zdjęcie z Insta przedstawiające Mućkę <3
PS. Chcecie tutorial na ołówek dla jeźdźców? Sama wymyśliłam :)

4 komentarze:

  1. Do mnie bardziej przemawia///D.P.W ale to kwestia gustu ;-) Miło znów czytać Twoje posty.
    Pozdrawiam
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabyś chętna na spotkanie kolekcjoberów w Szczecinie?
    Na hwr. pzesłałam ci pewną propozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczecin a moje miasto to niestety 12 godzin jazdy ( Jeśli chodzi o Szczecin nad morzem, bo są dwa xDD ):( Z propozycją przemyśle :)

      Usuń